| Nos retrouvaille sur Google | |
|
|
Auteur | Message |
---|
Anna452 Bénédiction de Charlie

| Sujet: Re: Nos retrouvaille sur Google Ven 23 Juil - 19:23 | |
| oui lol et Emmett aussi c'est pas mal |
|
 | |
Emmett Cullen Bénédiction de Charlie

It's Only You Pouvoir: Dédicaces: Situation: Marié(e)
 | Sujet: Re: Nos retrouvaille sur Google Sam 24 Juil - 15:29 | |
| ptdr ils sontterribel j'adore celle avaec HP terrible mais ce qui m'a fait le plus rire c'est les pensées de JAsper ! !genre bella est une cuisse de poulet ptdr
* en a mal au entre tellement il rigole * __________________________________________ RosalieEvery days that you are with me I couldn't believe that I'm not in paradise, you are my angel, my life, my eternity, you are all that I have forever And like the song say : How could someone so beautiful Feel something for me ? Hold me and love me and touch me again And show me why I believe I will love you forever and ever and ever ... |
|
 | |

| Sujet: Re: Nos retrouvaille sur Google Sam 31 Juil - 17:31 | |
| encore une  |
|
 | |

| Sujet: Re: Nos retrouvaille sur Google Sam 31 Juil - 20:03 | |
| ptdr !!
excellent j'adoreeeeeeeeee
elle est superbe !!
j'adore __________________________________________ RosalieEvery days that you are with me I couldn't believe that I'm not in paradise, you are my angel, my life, my eternity, you are all that I have forever And like the song say : How could someone so beautiful Feel something for me ? Hold me and love me and touch me again And show me why I believe I will love you forever and ever and ever ... |
|
 | |

| Sujet: Re: Nos retrouvaille sur Google Sam 31 Juil - 20:13 | |
| moi j'adore le damnit mdr |
|
 | |

| Sujet: Re: Nos retrouvaille sur Google Sam 31 Juil - 20:19 | |
| ptdr moia ussi !! j'adore
j'en ris encore
mdr __________________________________________ RosalieEvery days that you are with me I couldn't believe that I'm not in paradise, you are my angel, my life, my eternity, you are all that I have forever And like the song say : How could someone so beautiful Feel something for me ? Hold me and love me and touch me again And show me why I believe I will love you forever and ever and ever ... |
|
 | |
xx-taylor-lautner-xx La montagne

| Sujet: Re: Nos retrouvaille sur Google Dim 1 Aoû - 9:46 | |
| xd j'adore ce truc c trop fort __________________________________________  |
|
 | |

| Sujet: Re: Nos retrouvaille sur Google Dim 1 Aoû - 19:35 | |
| carement moi aussi encore encore encore XD __________________________________________ RosalieEvery days that you are with me I couldn't believe that I'm not in paradise, you are my angel, my life, my eternity, you are all that I have forever And like the song say : How could someone so beautiful Feel something for me ? Hold me and love me and touch me again And show me why I believe I will love you forever and ever and ever ... |
|
 | |

| Sujet: Re: Nos retrouvaille sur Google Dim 1 Aoû - 20:05 | |
| dés que j'en trouve j'en mets lol |
|
 | |

| Sujet: Re: Nos retrouvaille sur Google Dim 1 Aoû - 20:15 | |
| super merci annaaaaaaaaaaaaa !! __________________________________________ RosalieEvery days that you are with me I couldn't believe that I'm not in paradise, you are my angel, my life, my eternity, you are all that I have forever And like the song say : How could someone so beautiful Feel something for me ? Hold me and love me and touch me again And show me why I believe I will love you forever and ever and ever ... |
|
 | |

| Sujet: Re: Nos retrouvaille sur Google Dim 1 Aoû - 20:53 | |
| |
|
 | |

| Sujet: Re: Nos retrouvaille sur Google Dim 1 Aoû - 21:05 | |
| ralala excellentttttt
comment j'adore trop
et dans la derniere vignette en bas a gauche ... ptdr !!
j'adoreeeeee
merci anna
tu trouve tout ca ou ?? __________________________________________ RosalieEvery days that you are with me I couldn't believe that I'm not in paradise, you are my angel, my life, my eternity, you are all that I have forever And like the song say : How could someone so beautiful Feel something for me ? Hold me and love me and touch me again And show me why I believe I will love you forever and ever and ever ... |
|
 | |

| Sujet: Re: Nos retrouvaille sur Google Dim 1 Aoû - 21:10 | |
| |
|
 | |

| Sujet: Re: Nos retrouvaille sur Google Dim 1 Aoû - 21:42 | |
| super merciiiiiiiiiii __________________________________________ RosalieEvery days that you are with me I couldn't believe that I'm not in paradise, you are my angel, my life, my eternity, you are all that I have forever And like the song say : How could someone so beautiful Feel something for me ? Hold me and love me and touch me again And show me why I believe I will love you forever and ever and ever ... |
|
 | |
xx-taylor-lautner-xx La montagne

| Sujet: Re: Nos retrouvaille sur Google Lun 2 Aoû - 8:39 | |
| ralala sublime c trop fort xd __________________________________________  |
|
 | |

| Sujet: Re: Nos retrouvaille sur Google Lun 2 Aoû - 11:03 | |
| ptdr j'en ris encore !! OMG ss-sorry jake, I was mistaken !
ptdr __________________________________________ RosalieEvery days that you are with me I couldn't believe that I'm not in paradise, you are my angel, my life, my eternity, you are all that I have forever And like the song say : How could someone so beautiful Feel something for me ? Hold me and love me and touch me again And show me why I believe I will love you forever and ever and ever ... |
|
 | |

| Sujet: Re: Nos retrouvaille sur Google Lun 2 Aoû - 17:22 | |
| Et encore une pour le plaisir lol |
|
 | |

| Sujet: Re: Nos retrouvaille sur Google Lun 2 Aoû - 22:04 | |
| ptdr trop fort j'adore __________________________________________ RosalieEvery days that you are with me I couldn't believe that I'm not in paradise, you are my angel, my life, my eternity, you are all that I have forever And like the song say : How could someone so beautiful Feel something for me ? Hold me and love me and touch me again And show me why I believe I will love you forever and ever and ever ... |
|
 | |

| Sujet: Re: Nos retrouvaille sur Google Lun 2 Aoû - 22:12 | |
| hein oui les cachotiers lol |
|
 | |
Bella Swan Admin

It's Only You Pouvoir: La Télépathie Dédicaces: Situation: Marié(e)
 | Sujet: Re: Nos retrouvaille sur Google Mer 4 Aoû - 17:43 | |
|  On est si mignon! __________________________________________ |
|
 | |

| Sujet: Re: Nos retrouvaille sur Google Jeu 5 Aoû - 9:53 | |
| trop mimi !!
merci ed' j'adoreeeeeeeeee __________________________________________ RosalieEvery days that you are with me I couldn't believe that I'm not in paradise, you are my angel, my life, my eternity, you are all that I have forever And like the song say : How could someone so beautiful Feel something for me ? Hold me and love me and touch me again And show me why I believe I will love you forever and ever and ever ... |
|
 | |

| Sujet: Re: Nos retrouvaille sur Google Jeu 5 Aoû - 14:39 | |
| cool cette image  |
|
 | |

| Sujet: Re: Nos retrouvaille sur Google Jeu 5 Aoû - 16:21 | |
| n'empeche on est trop beau !! raaaaaa __________________________________________ RosalieEvery days that you are with me I couldn't believe that I'm not in paradise, you are my angel, my life, my eternity, you are all that I have forever And like the song say : How could someone so beautiful Feel something for me ? Hold me and love me and touch me again And show me why I believe I will love you forever and ever and ever ... |
|
 | |

| Sujet: Re: Nos retrouvaille sur Google Jeu 5 Aoû - 16:23 | |
| ouais vous êtes très classe |
|
 | |

| Sujet: Re: Nos retrouvaille sur Google Jeu 5 Aoû - 16:51 | |
| et voila  __________________________________________ RosalieEvery days that you are with me I couldn't believe that I'm not in paradise, you are my angel, my life, my eternity, you are all that I have forever And like the song say : How could someone so beautiful Feel something for me ? Hold me and love me and touch me again And show me why I believe I will love you forever and ever and ever ... |
|
 | |
Contenu sponsorisé
 | Sujet: Re: Nos retrouvaille sur Google  | |
| |
|
 | |
| Nos retrouvaille sur Google | |
|